Oportunitati

OPORTUNITATI DE CASTIG !

Sfaturi pentru reprezentanti.

Cum crestem valoarea de comanda?
Persoanele care iti comanda un produs isi pot face o idee mai clara despre acel produs daca il testeaza mai intai decat daca il vede doar in brosura.
Mostrele te ajuta sa cunosti produsele si in acelasi timp sa-ti convingi clientii sa comande.S-a demonstrat ca 80%dintre cei care vad si testeaza un produs il si comanda.
Mostrele pot constitui de asemenea, mici cadouri pentru cei care comanda in mod constant.
Clientii care comanda produse de parfumerie, recomanda-le si produse pentru ingrijirea corpului.Prezinta produsele asortate.

Pregateste un set de mostre pe care sa-l lasi cateva zile unei persoane care iti recomanda produse.
Foloseste metoda APROPOS, este ideala pentru a atrage atentia asupra unei oferte.
Aseaza in punga cu produsele comandate , mostra unui alt produs pe care respectiva persoana nu la incercat.
Ofera un cadou simbolic de ziua de nastele, celor care isi comanda in mod regulat .Aceasta mica atentie poate contine produse pe care nu le-au utilizat pana acum.
Competitia Coordonatorilor;
Incepe acum !
Campania ta on-line! trimite fluturasul on-line.
Construieste-ti propria afacere alaturi de prietenii tai.
Castigati cadouri inpreuna. Simplu!

1.Prezinta parfumurile Moss.

2.Plaseaza comanda minima de 150 lei /luna, in lunile Iunie, Iulie, August.
3.Cand este achitata ultima comanda primiti amandoi cate un parfum.
Sfaturi pentru coordonatori;
Pe scurt, cum sa devii Coordonator?
Primul pas; PROSPECTAREA-reprezinta identificarea potentislilor reprezentanti, este arta de a crea o retea, o modalitate de a-ti dezvolta si extinde propria afacere.

Procesul prospectarii;
Abordarea persoanei introducerea ei in lumea Moss.
Prezentarea cu entuziasm produselor Moss si a Oportunutatii de castig Moss.
Fixarea unei intalniri pentru inscriere.
Cererea de recomandari,daca persoana nu este interesata.
Pasul al doilea; INSCRIEREA – consta in pregatirea unei persoane pentru a deveni Reprezentant Moss , identificarea viselor si nevoilor persoanei.
Pasul al treilea- INSTRUIREA-cum sa-ti construiesti afacerea.
Pasul al patrulea-DEZVOLTAREA REPREZENTANTILOR care au ales o cariera de lider.